McCartney 3,2,1
Paul McCartney istuutuu harvinaiseen ja syväluotaavaan kahdenkeskiseen keskusteluun legendaarisen tuottaja Rick Rubinin kanssa puhumaan uraa uurtavasta työstään The Beatleseissa, Wingsien ikonisesta 70-luvun lavarockista ja yli 50 vuoden soolourastaan. Tässä kuusiosaisessa sarjassa pääsemme seuraamaan Paulin ja Rickin syvällistä keskustelua.
Paul McCartney istuutuu harvinaiseen ja syväluotaavaan kahdenkeskiseen keskusteluun legendaarisen tuottaja Rick Rubinin kanssa puhumaan uraa uurtavasta työstään The Beatleseissa, Wingsien ikonisesta 70-luvun lavarockista ja yli 50 vuoden soolourastaan. Tässä kuusiosaisessa sarjassa, jossa musiikkia ja luovuutta käsitellään ainutlaatuisella, paljastavalla tavalla, pääsemme seuraamaan Paulin ja Rickin syvällistä keskustelua laulunteosta, vaikutuksista ja henkilösuhteista, jotka muotoutuivat elämämme elokuvan ikimuistoisiksi kappaleiksi.