Save our Squad with David Beckham
David Beckham palaa kotiin. Yhden kauden ajaksi David liittyy itälontoolaisen seuran, Westward Boysin, joukkoihin Echo-sarjassa. Sieltä kaikki alkoi hänenkin kohdallaan. Westward ei ole voittanut yhtäkään peliä kauden aikana, joten putoamisvaara on suuri. Davidilla on haastava tehtävä käsissään. Onnistuuko hän pelastamaan seuran?
David Beckham on tulossa kotiin. Ura, joka vei hänet kansainvälisen jalkapallon huipulle, on nyt tuomassa hänet takaisin kaiken alkulähteille Itä-Lontooseen. Täältä, Echo-sarjasta, Davidin jalkapallotaival alkoi.
Sarjassa David Beckham liittyy Westward Boysin, itälontoolaisen, alle 14-vuotiaiden ruohonjuuriseuran joukkoihin. He ovat avun tarpeessa. Westward ei ole voittanut yhtäkään peliä kuluneella kaudella, ja putoamisvaara sarjasta on suuri. Davidin on hyödynnettävä monen vuoden kokemustaan jalkapallosta, jos hän haluaa pelastaa seuran putoamiselta.
Sankariteoista sydänsuruihin, epäonnistumisista pelastuksiin, tämän kauden kokemukset ovat sellaisia, joita Westward Boys, heidän valmentajansa ja perheensä eivät tule koskaan unohtamaan.