Goal! The Dream Begins
Nuori maahanmuuttaja haaveilee jalkapallon pelaamisesta maailmanluokan joukkueessa. Karsinnoissa hänen täytyy paitsi todistaa omaavansa maailman parhaiden rinnalla pelaamiseen vaadittavaa intohimoa, lahjakkuutta ja määrätietoisuutta myös voittaa omat demoninsa.
Los Angelesin köyhällä esikaupunkialueella asuva Santiago Muñez on huikean lahjakas nuori maahanmuuttaja, jolla on mahdoton haave: pelata jalkapalloa maailmanluokan joukkueessa. Päästyään yllättäen yrittämään yhteen Englannin valioliigan joukkueista, Newcastle Unitediin, hän huomaa olevansa yksin maailmassa, jossa jalkapallo on uskonto ja pelaajat ovat jumalia. Nyt hänen täytyy paitsi todistaa omaavansa maailman parhaiden rinnalla pelaamiseen vaadittavaa intohimoa, lahjakkuutta ja määrätietoisuutta myös voittaa omat demoninsa ja muidenkin vastaavat. Tämä mieleenpainuvia hahmoja, sydämellisyyttä ja tosielämän jalkapallolegendoja täynnä oleva elokuva kertoo voitonriemuisen tarinan unelmiinsa uskomisesta.