The Stolen Cup
Tyhjentäessään pankkitilinsä viedäkseen poikansa tulevaan Word Cupiin, Lucho järkyttyy, kun hänen jalkapalloa rakastava maansa Argentiina diskataan sanktioin. Yrittäessään palauttaa poikaansa kyvyn unelmoida ja saadakseen Argentiinan takaisin kisoihin Lucho tekee urheiluhistorian hulluimman suunnitelman varastaa World Cup -pokaali.
Tyhjentäessään pankkitilinsä viedäkseen poikansa tulevaan Word Cupiin, Lucho järkyttyy, kun hänen jalkapalloa rakastava maansa Argentiina diskataan sanktioin karsintojen aikaan. Kun mitään ei ole enää menetettävissä, Lucho ja hänen työkaverinsa - ryhmä tunareita, jotka ovat joutumassa työttömiksi - päättävät ottaa oikeuden omiin käsiinsä. Heidän suunnitelmansa? Varastaa World Cup -pokaali sen promokiertueella Argentiinassa aikomuksenaan saada La Albieceleste takaisin World Cupiin, jotta saataisiin palautettua heidän maansa kunnia.