Snel met Miljuschka: Kerst
Näissä jouluisissa jaksoissa Miljuschka auttaa katsojaa luomaan mitä herkullisimpia ruokalajeja lyhyessä ajassa, erityisesti pyhäpäiviä varten. Onhan kyseessä juuri se vuodenaika, jolloin tekee mieli laittaa pöydälle jotain erikoista joutumatta viettämään koko iltaa keittiössä. Siksi Miljuschka antaa innoitusta ja vinkkejä kauneimpiin ja herkullisimpiin mutta salaa hyvin helppoihin ruokiin.
Näissä jouluisissa jaksoissa Miljuschka auttaa katsojaa luomaan mitä herkullisimpia ruokalajeja lyhyessä ajassa, erityisesti pyhäpäiviä varten. Onhan kyseessä juuri se vuodenaika, jolloin tekee mieli laittaa pöydälle jotain erikoista joutumatta viettämään koko iltaa keittiössä. Siksi Miljuschka antaa innoitusta ja vinkkejä kauneimpiin ja herkullisimpiin mutta salaa hyvin helppoihin ruokiin, jotta jopa pyhäpäivinä riittää aikaa aterioista nauttimiseen perheen ja ystävien kanssa.