Super Junior: The Last Man Standing
Ainutlaatuinen poikaryhmä SUPER JUNIOR 05 nousee huipulle globaalina SUPER JUNIOR-ryhmänä. Tässä dokumentissa mennään kulissien taakse tutustumaan ryhmään ja sen jäseniin.
Marraskuun 6. päivänä 2005 musiikkikentällä debytoi poikkeuksellisen isokokoinen poikaryhmä SUPER JUNIOR 05.
"THE LAST MAN STANDING" -dokumentissa mennään kulissien taakse tutustumaan ryhmään ja sen jäseniin ja nähdään samalla K-pop-teollisuus uudessa valossa.