IN THE SOOP: Friendcation
Park Seojun, Peakboy, Choi Wooshik, Park Hyungsik ja V ovat tunnettu viihdealan ystäväryhmä. Ystävän yllättävä ehdotus lähettää heidät nelipäiväiselle ystävälomalle Goseongiin. Seuraa sitä, miten he viettävät aikansa ja ovat omia itsejään yhdessä. Tämä on tarina ystävyydestä ja matkapäiväkirja viideltä ystävältä, jotka ovat perhettäkin tärkeämpiä.