Sydney & Max
Nykypäivään 1990-luvun takaumin höystettynä sijoittuva sarja seuraa eloista yläkoululaista Sydney Reynoldsia, joka asuu yhdessä sinkkuisänsä Maxin ja edistyksellisen isoäitinsä Judyn kanssa, siis kolme sukupolvea saman katon alla! Kun Sydney yrittää selvitä esiteininä olemisen odottamattomista ja jopa "katastrofaalisista" haasteista, Max tuskailee yrittäessään antaa tytölle tämän tarvitsemaa ohjausta, näkökulmaa ja tukea. Isoäiti, joka tulvii sekä vanhemman viisautta että viisastelua, todistaa partaveitsenterävän muistinsa avulla, että Maxin teini-iän toilailut vetävät vertoja Sydneyn vastaaville.