Vanderpump Villa
Vanderpump Villassa vietetään rietasta ja riehakasta elämää. Käsikirjoittamaton doku-draama seuraa Lisa Vanderpumpin henkilökohtaisesti valitseman henkilökunnan työskentelyä, asumista ja hauskanpitoa ylellisessä ranskalaisessa linnassa nimeltään Chateau Rosabelle.