Mr Inbetween
Tasapainoilu suhteiden, vanhemmuuden, ystävyyksien ja sairaan veljen välillä olisi vaikeaa kenelle vain samalla kun käy töissä, mutta se on erityisen vaikeaa Ray Shoesmithille, joka on palkkarikollinen.
Mr Inbetween on puolituntinen komediasarjan, joka sai inspiraationsa kulttielokuva The Magicianista. Sarja keskittyy Ray Shoesmithiin. Tasapainoilu suhteiden, vanhemmuuden, ystävyyksien ja sairaan veljen välillä olisi vaikeaa kenelle vain samalla kun käy töissä, mutta se on erityisen vaikeaa Raylle, joka on palkkarikollinen. Ray "hoitelee ihmisiä" eli perii velkoja, kerää ihmisiltä huumeita ja aseita, ja usein hän hoitelee ihmisiä myös pysyvämmällä tavalla. Ray vaatii kunnioitusta eikä hyväksy sitä, jos joku ei välitä hänen selkeistä eettisistä säännöistään.