ZOMBIT: Uudelleen animoitu sarja
Luvassa on hersyvää hauskanpitoa ja uusia ystäviä, kun seuraamme Zedin, Addisonin ja koko Seabrookin jengin päivittäistä elämää. A-Spenin aikavääristymäteknologian avulla Zed ja Addison aloittavat viimeisen kouluvuotensa alusta, jotta voivat elää sen uudelleen ystäviensä kanssa! Tästä abivuodesta tulee kaikkien aikojen paras: jengi hengaa yhdessä, pitää hauskaa ja tekee kaikenlaista kaupungin pelastamisesta ruokalan lempijuoman pelastamiseen. Seabrookissa tavallisestakin koulupäivästä voi tulla villi seikkailu.