Sadhaka: La Senda Del Yoga
De documentaire volgt Ramiro Calle's 50 jaar van persoonlijk onderzoek naar de ware essentie van yoga, inclusief deugden, doel en misvattingen. Op 66-jarige leeftijd krijgt Calle listeriose in Sri Lanka, maar tart hij medische verwachtingen door te herstellen in Madrid. De film onderzoekt de controverse en essentie van yoga in Spanje en Rishikesh, India, met humor en wijsheid.