Mr Hublot
Mr. Hublot egy zárkózott, furcsa, kényszerbeteg figura, aki fél a változástól és a külvilágtól. Robot Pet, a lehengerlő lakótárs, akivel megpróbálja megosztani az otthonát, fenekestül felforgatja az életét.
Mr. Hublot olyan világban él, ahol a részben mechanikus alkatrészekből készült karakterek hatalmas járműveket vezetnek, és békésen élnek egymás mellett. Ebben a világban az óriási gépek és az újrahasznosított anyagok dominálnak. Az introvertált, furcsa és kényszerbeteg Mr. Hublot fél a változástól és a külvilágtól. Úgy éldegél, hogy soha nem lép ki a lakásból. Hirtelen azonban megérkezik Robot Pet, aki fenekestül felforgatja az életét, mivel most már meg kell osztania az otthonát ezzel a lehengerlő lakótárssal.