Cocodrilo
Alicia minden délután egy csésze teát kortyolgatva eltávolodott fia videóit nézi a YouTube-on, amiket VíctorGaming néven közöl. Víctor, a fiatal youtuber a nézők kérdéseire válaszol, amik a magánéletére vonatkoznak. Ezen a napon a szüleivel való elhidegült kapcsolatára terelődik a szó, és Alicia is fontosnak érzi, hogy hozzászóljon.