Earthy Encounters
Családi akció- és kalandfilm a régi sci-fi fantasy filmek stílusában. Egy 16 éves fiú meg van győződve arról, hogy megmentheti a halálosan beteg testvérét egy ősi, érzékeny növény segítségével, amit a munkahelyén, egy kertészeti központban fedezett fel.