PORTRAITS DE VOYAGE : LOUISIANE - La Boucherie
Egy fiatal cajun nő egy buli során egy régi cajun hagyományt elevenít fel a mocsárvidéken, sörrel, (sertésraguból, hurkából és töpörtyűből álló) helyi lakomával és énekléssel.