A Hitlerjugend-hadosztály
1944 tavaszán mintegy 20 000 náci tinédzser állt szemben a szövetséges erőkkel. Tapasztalatlansága ellenére a 12. SS páncéloshadosztály rettegést vetett az útjába.
A náci rezsim alatt nőttek fel. Megfogadták, hogy életüket adják Hitlerért. Fanatikusok voltak, akiket nem lehetett megállítani. Ők voltak az a 20.000 tinédzser, akik a 12. SS páncélos hadosztályt alkották. Franciaországban a szövetségesek inváziójának megállítására indultak, és rettegést és pusztítást hoztak magukkal. Korabeli, utólag színezett archívumok és egy maroknyi túlélő meséli el nekünk ezt a történetet.