Hitler amerikai csatatere
A Hitler’s American Battleground egy csapat víz alatti régész munkáját követi nyomon, akik a II. világháború egyik elfeledett csataterét az elesettek kegyhelyévé szeretnék tenni.
Pearl Harbor után heteken belül náci tengeralattjárók támadtak meg amerikai hajókat nem messze Észak-Karolina partjaitól, halált és pusztítást hagyva maguk után. A Hitler’s American Battleground ezt a lényegében ismeretlen összecsapást tárja fel, és egy csapat víz alatti régész történelmi küldetését követi nyomon, akik azon dolgoznak, hogy a II. világháború egyik szinte elfeledett csataterét az elesettek kegyhelyévé tegyék.