A kis forgószél
Mickey egér szeretné élvezni Minnie frissen sült tortáját, de ő azt akarja, hogy Mickey takarítsa ki az udvarát. Míg Mickey dolgozik, egy bébi forgószél akadályozni próbálja őt a levelek összeszedésében. Mickey-nek végül sikerül elkergetnie a kis forgószelet, de az visszatér az anyukájával, aki teljesen tönkreteszi Mickey munkáját.