Lend a Paw
Plútó ördögi énje féltékeny Mickey egér cicájára, ezért vitatkozik angyali énjével arról, hogy megmentse-e a cicát, amikor az kútba esik. Az angyali énje győz, és Plútót hősként kezelik. Végül ő és a cica barátok lesznek.