A szellem
A tizenkét éves Clarice Cheung láthatatlannak érzi magát, különösen nővére, Naomi mellett. Egy vacsoraasztalnál kitört veszekedés azonban életre kelt egy szellemet, aki egyenként kezdi elragadni a család tagjait. Clarice-nek és Naominak együtt kell megállítania ezt a hatalmas szellemet, mielőtt családjuk örökre szétszakad.