A World Without Beethoven?
2020-ban a világ Ludwig van Beethoven 250. születésnapját ünnepelte. A zeneszerzőt a klasszikus zene egyik legnagyobb újítójának tartják. De mit is jelent ez valójában? Milyennek „hangzana” a világ nélküle? Az ő zsenialitása nélkül létezne a mai formájában ismeretes filmzene, jazz, koncepciólemezek és még sok más egyéb?