And Then the Bear
Ma este házak fognak leégni. Nők és férfiak fognak remegni. Gyerekek egész tömege fog összegyűlni, és medveként bömbölve táncolni a hamu fölött. Elég egyetlen üvöltés, hogy mind felébredjenek álmukból!