Imago
A 8 éves Antoine egy repülőgép-szerencsétlenségben vesztette el az apját. Bár nem képes feldolgozni a tragédiát, egy metaforikus álmon keresztül mégis megtanulja elfogadni a veszteséget. Így indul el a gyász útján.