André & Wally B kalandjai
Nincs is jobb egy pihentető szundinál egy erdős völgyben. Andrét azonban egy bosszantó, sárga és fekete csíkos rovar ébreszti fel, akinek fenyegető fullánkja miatt André kénytelen menekülőre fogni. André okosnak hiszi magát, ezért próbál túljárni a méh eszén. De mint minden fullánkos rovar, Wally B. pontosan tudja, hogyan kell gyorsan levadásznia kiszemelt áldozatát.