Bádogjáték
A kisbabák aligha szörnyetegek, kivéve, ha egy játék szemszögéből nézzük. Miután megmenekül a nyáladzó kisbabától, Tinny rájön, hogy mégis szeretné, ha játszanának vele. Ám addigra a baba figyelme már olyan tárgyakra terelődött, amiket csak egy csecsemő tarthat érdekesnek.