Antwone Fisher története
Antwone Fisher történetét a címszereplő valódi életének tapasztalatai ihlették. Ő maga beszéli el egy nyugtalan tengerész történetét, akit féktelen természete miatt haditengerészeti pszichiáterhez küldenek. Még nem tudja, hogy az orvosi rendelőbe vezető első útja figyelemre méltó érzelmi utazásba vezeti, amely úton szembesül fájdalmas múltjával és kapcsolatot teremt soha nem ismert családjával.