Assembled: X-Men '97 werkfilm
Az X-Men rajzfilmsorozatot a '90-es évek elején mutatták be a tévében, és több milliós rajongótáborra tett szert azok körében, akik valami újszerűre vágytak. A sorozat más rajzfilmekkel ellentétben olyan témákkal foglalkozott, mint az előítéletesség és a társadalmi igazságosság. Az Assembled a régi és az új színészekkel bemutatja a rajzfilmsorozat születését és a 30 évvel későbbi feltámasztását, az X-Men '97-et.
Az 1990-es évek elején kevesen hallottak Vadócról, Szörnyetegről, Mágusról vagy akár Rozsomákról azokon kívül, akik együtt élték át velük a kalandjaikat a Marvel képregények oldalain. Ez a szomorú helyzet azonban örökre megváltozott, amikor bemutatták az X-Men rajzfilmsorozatot a tévében. A sorozat több milliós rajongótáborra tett szert azok körében, akik valami újszerűre vágytak, mert ez a sorozat más rajzfilmekkel ellentétben olyan témákkal foglalkozott, mint az előítéletesség és a társadalmi igazságosság. A szereplők szuperek voltak, de egyben kívülállók, elnyomottak is. Nemcsak a gyerekek, hanem a felnőttek is magukra ismerhettek bennük. Az Assembled bemutatja az X-Men rajzfilmsorozat születését, és a 30 évvel későbbi feltámasztását is X-Men '97 címen. Hallgasd meg, miket mesélnek a régi és az új színészek a klasszikus sorozatról és a meg nem alkuvó folytatásáról!