Ez a trilógia India eredeti univerzumának, az Astraverse-nek a történetét meséli el. A kulturális hagyományok és India történelme által inspirált trilógia első része Shivára összpontosít, akinek egy mindent elsöprő szerelem küszöbén fenekestül felfordul az élete. Ekkor tudja meg, hogy kapcsolatban áll a Brahmāstrával – és egy hatalmas belső erővel bír, a Tűz erejével. A film eredeti, hindi nyelvű változata az Extrák fülön található.