Cicliste Per Caso - Grizzly Tour
A dokumentumfilm két nő útját követi nyomon, akik kerékpárral szelik át az Egyesült Államokat Kanadától Mexikóig a kontinentális vízválasztó mentén. Páratlan kalandjuk a Sziklás-hegység legeldugottabb vidékein vezet keresztül, érintetlen természeti környezetben, vadállatok között.
A dokumentumfilm két nő útját követi nyomon, akik kerékpárral szelik át az Egyesült Államokat Kanadától Mexikóig a kontinentális vízválasztó mentén. Páratlan kalandjuk a Sziklás-hegység legeldugottabb vidékein vezet keresztül, érintetlen természeti környezetben, vadállatok között. Epikus útjuk során 4000 kilométert tesznek meg és 60 000 méter szintkülönbséget küzdenek le, miközben nap mint nap szembesülnek saját korlátaikkal, erejükkel és gyengeségeikkel. Az út próbára teszi kapcsolatukat is, hiszen minden utazás egyben szerelmi történet is.