The Five Elements of Adventure
Matt Walker nemzetközi berkekben ismert hegyi vezető két évtizeden át vezetett expedíciókat a világ legmagasabb csúcsaira. A kihívások ellenére eltökélt szándéka, hogy megtalálja az egyensúlyt és újraértelmezi a kaland fogalmát. Kísérje el egy átváltoztató utazásra a Himaláján át.