Cuba's Wild Revolution
Kuba, a Karib-térség legnagyobb szigete, gazdag vadvilágnak ad otthont, a világ legkisebb méhkolibrijától kezdve egészen saját krokodilfajáig. A modernizáció előretörésével felvetődik a kérdés: lesz-e mindig hely a természetnek Kuba változó tájképében?