Cuba's Sugar Trains
Szálljon fel a vonatra Ian Wright mellé, hogy egy izgalmas kubai vonattúra során felfedezze a sziget lerobbant, mégis lenyűgöző vasúthálózatát. Megbízhatatlansága ellenére az utazás egyedülálló betekintést nyújt Kuba cukortermelői történelmébe és korai szállítási infrastruktúrájába.