Diótörők
Mike (Stiller) éppen nyélbe ütötte karrierje legnagyobb üzletét, amikor a nagyvárosi agglegényéletét hirtelen egy vidéki ohiói farmra kell cserélnie, hogy segítsen a nemrég árvaságra jutott unokaöccseinek új otthont találni.