Életem legjobb infarktusa
Ariel Santorót, a mellőzött, túlsúlyos és láncdohányos szellemírót épp elhagyta a felesége. Főnöke tanácsára Ariel Uruguayba utazik, hogy kiszellőztesse a fejét és alkosson. Az útra meghívja magához Conchát, a gyönyörű flamencotáncosnőt, akivel nemrég találkozott. Az utazás és egy vad, féktelen éjszaka, amely a sürgősségi osztályon végződik, örökre megváltoztatja Ariel, Concha és két Airbnb-házigazdája életét.