Elio Fiorucci: Free Spirit
A divattervező, aki felkarolta az Extravagánsat. A „Fiorucci: Free Spirit” Elio Fiorucci útját követi Milánó utcáitól a divatikonságig. Ő volt, aki demokratizálta a divatot, feltalálta a sztreccs farmert, és a Studio 54 fénykorában Warhol, Basquiat és Madonna társaságában mozgott. Fedezze fel ennek a rendkívüli tehetségnek az életútját és örökségét.