Ellenállók
Az Ellenállók, amit részben az uru-eu-wau-wau törzs forgatott le több év leforgása alatt, autentikus képet fest egy őslakos közösség mindennapi életéről és küzdelmeiről a brazíliai esőerdőkben. A film drámai szépségű tájakat bemutató, lélegzetelállító képeivel és gazdag hangzásával sosem látott közelségbe viszi a nézőket az értékes ökoszisztémához, melyért a törzs küzd. A brazil kormány 1981-ben vette fel a kapcsolatot az uru-eu-wau-wau törzzsel. Területük azóta zöld erdőszigetté vált, amit farmok és gazdaságok vesznek körül - négy évtizednyi ellenőrizetlen erdőirtás következményeképp. A közösség környezetpusztító és gyakran erőszakos támadásokkal került szembe a saját területén, melyet a földet kizsákmányolni szándékozó nem-őslakosok követtek el. Az illegális erdővágások és a földletarolások egyre gyakoribbak és veszélyesebbek lettek az utóbbi években.