We feed people
Ron Howard dokumentumfilmje José Andrés séfről, valamint az ő World Central Kitchen nevű nonprofit szervezetének 12 évi fejlődéséről: hogyan lett egy önkéntesekből álló szedett-vedett csoport a katasztrófaelhárítási szektor egyik legelismertebb humanitárius segélyszervezete. A klímaváltozás okozta természeti katasztrófák drasztikus mértékben növekvő gyakorisága miatt ez a történet rendkívüli fontossággal bír.