Én
Egy fából készült bábu, aki kétségbeesetten be akar illeszkedni, szerencsétlen kívánsággal fordul egy csillaghoz, és ezzel elindul az önfelfedezés útján. Az a vágya, hogy a társai közé tartozzon, téves útra vezeti, és megkérdőjelezi azt, amit tud önmagáról, és arról, hová tartozik.
Egy fából készült bábu, aki kétségbeesetten be akar illeszkedni, szerencsétlen kívánsággal fordul egy csillaghoz, és ezzel elindul az önfelfedezés útján. Az a vágya, hogy a társai közé tartozzon, téves útra vezeti, és megkérdőjelezi mindazt, amit tud arról, hogy ki is ő valójában, és hová is tartozik. Searit Huluf rendező és Eric Rosales producer „Én” című alkotása a Pixar elismert SparkShorts programjának legújabb darabja.