Film Adventurer Karel Zeman
A „Film Adventurer” Karel Zeman, a filmszakma úttörőjének életét és hatását kutatja. Az interjúk révén felfedezzük, Zeman milyen tartós hatást gyakorolt a kortárs filmesekre. Noha ma már a CGI jellemző, Zeman kézzel készített világai, például a „The Fabulous World of Jules Verne”, páratlanok maradnak. Láthatjuk, ahogy a modern animátorok hagyományos technikával teremtik újjá a varázslatát.