Hitler, a beteg
Ez az agresszíven kritikus és mélyreható különkiadás megvizsgálja, milyen gyógyszereket szedett Hitler, mennyit és milyen gyakran, és hogy a drogok szerepet játszottak-e viselkedésében és tetteiben.