Los Dias de los Muertos
Halottak napján a frissen elhunyt Gonzalo visszatér felesége otthonába. Habár azt remélte, hogy burritót és krumplinudlit ehet, rá kell döbbenjen, hogy Séléné csak egy icipici halat főzött neki.