M*A*S*H - Goodbye, Farewell and Amen
A GOODBYE, FAREWELL AND AMEN a híres, és régóta futó M*A*S*H című sorozat záró epizódja, amely egy mozgó M*A*S*H egészségügyi alakulat orvosairól szól a koreai háború idején.
A GOODBYE, FAREWELL AND AMEN a híres, és régóta futó M*A*S*H című sorozat záró epizódja, amely egy mozgó M*A*S*H egészségügyi alakulat orvosairól szól a koreai háború idején. A háborúnak már majdnem vége, bár a 4077-esek még mindig rengeteg áldozatot látnak el. Sólyomszemet egy pszichiátriai kórházba küldik dr. Sidney Freedman felügyelete alá, aki a nyilvánosság előtti idegösszeroppanásának okait vizsgálja. A társaság többi tagja a háború utáni életüket tervezgeti, miközben a sérülteket operálják. Sólyomszem visszatér a táborba, és végre kihirdetik a tűzszünetet. A 4077-esek bulit tartanak. Végül egytől-egyig mind elmennek, kivéve azt, akitől a legkevésbé várták volna, hogy Koreában maradjon: Klinger, aki elvett egy koreai nőt. A tábor majdnem teljesen kihalt, Sólyomszem felemelkedik egy helikopterrel, lepillantva egy üzenetre, melyet régi barátja, B.J. hagyott neki, aki túlságosan félt elbúcsúzni tőle: egy kövekből kirakott óriási „Viszlát"-ra.