M.A.S.H.
A M*A*S*H (a Mobile Army Surgical Hospital rövidítése) egy amerikai háborús vígjáték-dráma televíziós sorozat, amely a koreai háború (1950-53) alatt a kulcsfontosságú személyzet körül forog. A feszültség gyakran előfordult a 4077-es civil behívók – Sólyomszem, Csapdás John és B.J. Hunnicutt – és a „rendes hadsereg“ szereplői, például Margaret Houlihan és Potter ezredes között, akik inkább a hazafiságot és a kötelességet képviselik.