Maggie Simpson "A szunyálásból ébredő erő"-ben
Egy messzi, messzi napköziben… de még Springfieldben, Maggie hősies küldetésre indul, hogy megtalálja ellopott cumiját. Kalandjai során találkozik padavanokkal, Sith nagyurakkal, ismerős droidokkal, mocskos lázadókkal, és egy végső összecsapásra is sor kerül az Erő sötét oldalával ebben a Star Warst méltató rövidfilmben.