Az Avatar kaszkadőrcsapata nemcsak lélegzetelállító akciókat készít, de ők viszik előre a történetet is. A víz alatti ilu-versenyektől és az ikranokkal való repüléstől kezdve az RDA motorcsónakokkkal történő manőverezésig a kaszkadőrcsapattól eláll az ember lélegzete, és még többre vágyik.