dokumentumfilm
James Cameron és egy csapat tehetséges művész több éves kutatást és tervezői készségeiket ötvözi, hogy új karakterekkel, lényekkel, őslakos klánokkal, víz alatti környezetekkel és az RDA hard-tech világával építsék fel Pandora világát.