Mickey vonatra száll
Mickey egér és Pluto vonaton utaznak, de Pete, a vonat masinisztája nem engedi fel Plutot a vonatra. Miután Mickey titokban, a csomagjába rejtve felviszi Plutot a vonatra, gyorsan ki kell gondolnia valamit, és fel kell öltenie pár álruhát, hogy elkerülje a leszállításukat.