Mickey's Steam-Roller
Mickey egér egy gőzhengert vezet, amikor a Minnie társaságában arra sétáló, folyton civakodó ikerunokaöccseibe, Morty és Ferdie Fieldmouse-ba botlik. Míg Mickey Minnie-nek udvarol, az ikrek megszöknek a géppel, és vad pusztításba kezdenek, az őket üldöző Mickey-vel a nyomukban. Végül a fiúk kergetik meg Mickey-t, ami kaotikus, de örömteli lezáráshoz vezet.