Nessie balladája
Az égszínkék skót felföldön játszódó Nessie balladája egy bohókás és sokszínű mese a barátságos Loch Ness-i szörnyről, Nessie-ről és arról, hogyan került legjobb barátjával, MacQuack gumikacsával a mocsárba, amely az otthonukká vált. A bonyodalmak kezdetét egy MacFroogle nevű kapzsi üzletember jelenti, aki minigolfpályát akar építeni Nessie otthonának tetejére. Dohánytermék-megjelenítést tartalmaz.